مناقصة 2024-02 لوظيفة عامل/ة اجتماعية معالج لبرنامج יש מצב
פרסום חוזר-למ"מ דיר אל אסד דרוש/ה עו"ס מרכז/ת לתוכנית "יש מצ"ב"-2-2024
שם התפקיד: עו"ס מטפל/ת לתוכנית" יש מצב"
כפיפות: מנהלת מחלקה לשירותים חברתיים
היקף העסקה: 35%
דרגת המשרה ודירוגה :דירוג עו"ס חדש
תיאור תפקיד:עו"ס מטפל/ת לניהול התוכנית.
- מיפוי המאפיינים והצרכים של בני הנוער.
- ביצוע שיחות היכרות עם המתבגרים.
- איתור מצבים והתנהגויות סיכון וזיהוי משתתפים הזקוקים למענה אינטנסיבי.
- בניית תוכניות התערבות אישיות; תיעוד תהליך ההתערבות; מעקב ובחינה של
- היישום והתוצאות.
- דאגה למתן טיפול פרטני וקבוצתי לבני הנוער במרכז (בחלק מהמקרים, מתן
- טיפול בעצמה(.
- עבודה עם הורים באמצעות מתודות שונות (כגון טיפול משפחתי וקבוצתי להורי
- בני הנוער במרכז – להורים לחוד ולהורים ולמתבגרים יחד).
- קיום קשר רציף עם גורמי טיפול שונים ברשות.
- הפנייה של משתתפים לשירותים נוספים בקהילה במידת הצורך.
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות
- בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית (עדיפות לבוגרת תואר שני במגמה טיפולית).
- רישום בפנקס העובדים סוציאליים.
כישורים נוספים:
- יתרון לניסיון בעבודה עם מתבגרים והורים בסיכון.
- עדיפות לבעלת ניסיון בהנחיית קבוצות מתבגרים והורים- מתבגרים.
- בעלת יכולת ליזום, להכין ולבצע תכנית של מניעה או טיפול בתחום הרווחה.
- נכונות לעבודה בשעות אחר הצהרים והערב.
- יתרון לניסיון מוכח בעבודה קהילתית
- שליטה טובה במערכות המחשב השונות (Microsoft office על סוגיו ואינטרנט).
עבור המשרה לעייל: המודעה נוסחה בלשון זכר, אך מתייחסת ופונה לנשים וגברים כאחד. יש לציין כי תינתן עדיפות לאדם עם מוגבלות. המשרות זמניות ואינה צמיתות, כפופות למימון תקציב משרד הרווחה, במסגרת תוכנית 550
הבהרה: המועמדים שיבחרו ישובצו בנוסף, לתפקיד בשעת חרום ברשות
אופן הגשת מועמדות: המעוניין במשרה יגיש בקשה בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים רלוונטיים למשרה לגב' זהר ירדן-ס. מנהלת משאבי אנוש-,כתובת מייל: zohar@deiralasad.muni.il עד ליום 30/01/2024, שעה : 10:00.
בקשה ללא צירוף מסמכים ותעודות המעידות על ניסיון תעסוקתי והשכלה לא תידון.
בכבוד רב
קאסם אסדי
ראש המועצה
مناقصة 2024-02 لوظيفة عامل/ة اجتماعية معالج لبرنامج יש מצב