מכרז 14-2024 למשרה פנויה-מנהל מחלקת הון אנושי-מכרז פנימי-חיצוני
24/7/2024
מועצה מקומית דיר אל אסד מודיעה על משרה פנויה-מנהל מחלקת הון אנושי-מכרז פנימי/ חיצוני14-2024
תיאור התפקיד: ניהול מחלקת הון האנושי ברשות
התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות.
היקף משרה:100%
כפיפות: מנכ"ל המועצה
דירוג:מח"ר,דרגה:38-40 או דירוג בכירים 30-40% משכר מנכ"ל.
תחומי אחריות:
- תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות
- ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות.
- ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.
- ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.
- ניהול מערך ההדרכה ברשות
- ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.
- ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.
- טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.
- ניהול יחסי העבודה ברשות.
- ניהול מחלקת הון אנושי ברשות
תנאי סף: ידע והשכלה
השכלה
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מנהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
ב. תינתן עדיפות לבעלי/ות תואר שני מהתחום .
קורסים והכשרות מקצועיות: המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
ניסיון מקצועי
ברשות מקומית ברמה ג'
עבור בעלי תואר אקדמי או השכלה תורנית - ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 6 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני ,ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה , ניהול מערך הדרכה.
עבור הנדסאי רשום - ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, במהלך 6 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני ,ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה , ניהול מערך הדרכה
עבור טכנאי רשום - ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 6 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני ,ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה , ניהול מערך הדרכה.
ניסיון ניהולי
רשות מקומית ברמה ג' – שנה לפחות של ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים.
- ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות
- הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון.
- עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה.
- יכולת ניתוח וקבלת החלטות
- עבודה בתנאי לחץ
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה.OFFICE-
אופן הגשת מועמדות:
- תינתן עדיפות לאדם עם מוגבלות, המודעה נוסחה בלשון זכר, אך מתייחסת ופונה לנשים וגברים כאחד.
- המעוניין במשרה יגיש בקשה בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים רלוונטיים למשרה.
- את המסמכים ניתן לשלוח לכתובת מייל: mnkal@deiralasad.muni.il
לידי גב' נאהדה מנסור, מנכ"לית המועצה, עד ליום 15/8/2024 ,שעה:10:00.
- בקשה ללא צירוף מסמכים ותעודות מתאימים לא תידון. המודעה נוסחה בלשון זכר, אך מתייחסת ופונה לנשים וגברים כאחד.
- המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל .
בכבוד רב,
אחמד דבאח
ראש המועצה
מכרז 14-2024 למשרה פנויה-מנהל מחלקת הון אנושי-מכרז פנימי-חיצוני