مناقصة لوظيفة شاغرة 30-2022 - مدير وحدة التنمية الاقتصادية واستخراج الموارد

21/11/2022

מכרז פנימי/חיצוני- לתפקיד מנהל יחידה לפיתוח כלכלי ומיצוי משאבים ברשות-30-2022

 

היקף משרה: %100

כפיפות: גזבר הרשות / מנכ"ל הרשות

דרוג: מנהלי/מהנדסים/הנדסאים

תיאור התפקיד:

סיוע לראש הרשות ולגורמי המקצוע במיצוי והרחבת הפוטנציאל הכלכלי של הרשות וחיזוק יכולותיה למיצוי משאבים, הגדלת הכנסות, וניהול אפקטיבי ויעיל של ההוצאות לצד קידום מהלכים לפיתוח מנועי צמיחה של הרשות

כישורים ותחומי אחריות:

  1. קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום הפיתוח הכלכלי ומיצוי משאבים
  • מיפוי משאבים, נכסים, צרכים ומאפיינים יישוביים ואזוריים.
  • סיוע לגורמי המקצוע במיצוי תקציבי מדינה לרבות תקציבים הנובעים מהחלטות ממשלה ובתהליך יישומן.
  • איתור מקורות תקציביים נוספים וסיוע במימושם.
  • שילוב הרשות המקומית בתכניות ממשלתיות ייעודיות וסיוע ביישומן.
  • סיוע לבעלי התפקידים ברשות במעקב ומענה על קולות קוראים ותכניות נוספות.
  • סיוע לבעלי התפקידים ברשות באיתור ויצירת אפיקי חיסכון והתייעלות בהוצאות הרשות.
  • סיוע ביצירת שיתופי פעולה בתוך הרשות ועם גורמים חיצוניים לצורך מימוש משאבים ופיתוח מנועי צמיחה.
  • מעקב ובקרה אחר יישום תכניות העבודה לפיתוח כלכלי על ידי כלל הגורמים המקצועיים
  • ברשות.
  1. גיבוש תפיסת הפיתוח הכלכלי ברשות וייזום תכניות לפיתוח מנועי צמיחה מקומיים ואזוריים
  • סיוע בגיבוש חזון הרשות המקומית לפיתוח כלכלי;
  • גיבוש תכנית עבודה רב שנתית לפיתוח כלכלי בשיתוף גורמי המקצוע ברשות;
  • יצירת ממשקי עבודה מקצועיים ברמה המקומית, האזורית או הלאומית להגדלת  פוטנציאל הפיתוח הכלכלי לרבות עם משרדי הממשלה, רשויות שכנות והקהילה העסקית המקומית ככל הנדרש.
  • ייזום ויצירת שיתופי פעולה אזוריים במטרה לקדם תכניות אזוריות לפיתוח כלכלי תוך  מינוף היתרונות לגודל, איגום משאבים ומימוש הפוטנציאל הכלכלי במרחב הרשות;
  • קידום תכניות עבודה לחיזוק הכלכלה המקומית והצבת תחום העסקים המקומיים במרכז סדר היום הרשותי.
  • קיום קשר רציף עם העסקים הפועלים ביישוב.
  • הנגשת הידע והמידע הרשותי והמקצועי והפיכתו לבר יישום לבעלי העסקים והתפקידים השונים.
  • הנגשת כלים ממשלתיים ורשותיים לעידוד המגזר העסקי וחיזוק הקשרים עם משרדי הממשלה הרלוונטיים.
  • ייזום ופיתוח כלי סיוע ותוכניות לעידוד יזמות וחיזוק עסקים קיימים בשיתוף גורמי המקצוע הרלוונטיים.
  1. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
  • אכפתיות ומעורבות חברתית;
  • בעל יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים;
  • יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות;
  • יכולת והבנה עסקית גבוהה;
  • עצמאות ויצירתיות;
  • עבודה תחת לחץ;
  • יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה;
  • יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים;
  • נסיעות מרובות.

תנאי סף:

השכלה:

תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה")לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:

רשות רמה ג'

בעל תואר אקדמי כאמור או תעודת רואה חשבון בתוקף או תעודת השכלה תורנית כאמור לעיל – ניסיון של שנתיים לפחות בגיבוש והובלת תכניות ומיזמים לפיתוח כלכלי-חברתי ברשויות המקומיות או בגופים

ציבוריים אחרים מול משרדי הממשלה או בשיתוף עימם, או בארגונים בעלי היקף פעילות משמעותי.

  • הנדסאי רשום – שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור.
  • טכנאי רשום – ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור.

ניסיון ניהולי: יתרון לניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

 

מועמד אשר עומד בתנאי סף יידרש לעבור מבחני מיון.

 

  1. קריטריונים ואמות מידה(דרישות נוספות):
  •  סדר וארגון ודיוק בפרטים.
  • שפות -ערבית/עברית
  • היכרות עם תוכנות ה  .OFFICE
  •  
  1. אופן הגשת מועמדות:

המעוניין במשרה יגיש בקשה בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים רלוונטיים למשרה לגב' זהר ירדן-ס. מנהלת משאבי אנוש-,כתובת מייל: zohar@deiralasad.muni.il    עד ליום 04/12/2022, שעה : 10:00.   בקשה ללא צירוף מסמכים ותעודות מתאימים לא תידון. המודעה נוסחה בלשון זכר, אך מתייחסת ופונה לנשים וגברים כאחד.

 

בברכה,

קאסם אסדי

ראש המועצה

 

 

مناقصة لوظيفة شاغرة 30-2022 - مدير وحدة التنمية الاقتصادية واستخراج الموارد